Οι ευεργετικές ιδιότητες του κρασιού

Οι ευεργετικές ιδιότητες του κρασιού

Όλοι έχουμε ακούσει ότι «ένα μήλο την ημέρα, το γιατρό τον κάνει πέρα»,τον τελευταίο καιρό όμως, όλο και περισσότερες μελέτες δείχνουν ότι το κρασί μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη στον οργανισμό και να συμβάλει σημαντικά στη διατήρηση της καλής υγείας μας και όχι μόνο.

Πως λοιπόν μπορεί να μας βοηθήσει το κρασάκι όταν το πίνουμε τακτικά αλλά με μέτρο; Ας δούμε αναλυτικά!

1. Σας κάνει να ζήσετε περισσότερο!

Είναι γνωστό ότι στην Ικαρία οι άνθρωποι ζουν περισσότερο από οπουδήποτε αλλού στον κόσμο. Η καθημερινή κατανάλωση κρασιού αποτελεί μέρος ενός τρόπου διατροφής που επιμυκήνει τη διάρκεια ζωής όσων την ακολουθούν αφού στηρίζεται λιγότερο στις ζωικές τροφές και περισσότερο στις φυτικές. Οι κατοίκοι της Κρήτης και της Σαρδηνίας, γνωστοί για τη μακροζωία τους, απολαμβάνουν το κόκκινο κρασί σχεδόν καθημερινά, ανάγωντας το σε κύριο μέρος του αντιγηραντικού τρόπου ζωής τους. Μια μελέτη του 2007 δείχνει ότι οι προκυανιδίνες, οι ενώσεις που απαντώνται στις τανίνες του κόκκινου κρασιού, συμβάλλουν στην προαγωγή της καρδιαγγειακής υγείας. Οι οίνοι που παράγονται από αμπελώνες σε περιοχές της νοτιοδυτικής Γαλλίας και της Σαρδηνίας, στις οποίες και οι άνθρωποι τείνουν να ζουν περισσότερο, έχουν ιδιαίτερα υψηλές συγκεντρώσεις της εν λόγω ένωσης.

Επιπλέον, οι ερευνητές της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ αποκάλυψαν ότι η ρεσβερατρόλη ενεργοποιεί άμεσα μια πρωτεΐνη που προάγει την υγεία και τη μακροζωία στα ζώα. Η ρεσβερατρόλη προστατεύει το σώμα από παθήσεις της γήρανσης.

2. Σας κάνει πιο έξυπνους!

Η ρεσβερατρόλη μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της βραχυπρόθεσμης μνήμης. Μετά από μόλις 30 λεπτά δοκιμών, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι συμμετέχοντες που λάμβαναν ρεσβερατρόλη μπορούσαν να συγκρατήσουν καλύτερα στη μνήμη τους λέξεις και έδειξαν ταχύτερες επιδόσεις στο τμήμα του εγκεφάλου που σχετίζεται με το σχηματισμό νέων αναμνήσεων, με τη μάθηση και τα συναισθήματα.

3. Σας απαλλάσσει από τα σπυράκια!

Η ρεσβερατρόλη είναι καλύτερη και πιο αποτελεσματική στην αναστολή της ανάπτυξης βακτηρίων που προκαλούν ακμή από ότι το υπεροξείδιο του βενζοϋλίου που συναντάται στις περισσότερες κρέμες και άλλα προϊόντα κατά της ακμής. Επιπλέον, λειτουργεί ακόμα καλύτερα όταν συνδυάζεται με το υπεροξείδιο βενζοϋλίου. Μέχρι στιγμής, η κατανάλωση κρασιού είναι ο καλύτερος τρόπος να επωφεληθείτε από τις ιδιότητές του καθώς η τοπική εφαρμογή του σαν συστατικό σε κρέμες δεν έχει αποδειχθεί αποτελεσματική. Με άλλα λόγια, είναι καλύτερο να πίνετε καλό κρασί, σαν αυτά που θα βρείτε στο vladikaswines.gr από το να αγοράζετε ακριβές κρέμες με κύρια συστατικά το κρασί.

4. Σας βοηθάει να γίνετε fit

Τι προτιμάτε να πίνετε κρασί ή να λιώνετε στο γυμναστήριο; Οι επιστήμονες στο Πανεπιστήμιο της Αλμπέρτα στον Καναδά διαπίστωσαν ότι η ρεσβερατρόλη βελτιώνει την λειτουργία της καρδιάς, του εγκεφάλου και των οστών και μάλιστα τα οφέλη που προσφέρει είναι ανάλογα με αυτά των τακτικών επισκέψεων στο γυμναστήριο. Με άλλα λόγια, αν πίνετε λίγο κρασάκι και πηγαίνετε\ και γυμναστήριο, θα αποκτήσετε γρήγορα το σώμα των ονείρων σας. Αν από την άλλη θέλετε απλά να παραμείνετε fit, τότε να θυμάστε ότι το κρασί είναι εξίσου αποτελεσματικό με το γυμναστήριο και κάντε την επιλογή ανάλογα με τα γούστα σας!

5. Σας βοηθάει να καταπολεμήσετε την κατάθλιψη

Ξέρετε ότι το κρασί σας βοηθά να χαλαρώσετε, αλλά πώς τα πάει ενάντια στη κατάθλιψη; Ερευνητές στην Ισπανία διαπίστωσαν ότι οι άνδρες και οι γυναίκες που έπιναν δύο έως επτά ποτήρια κρασιού την εβδομάδα ήταν λιγότερο πιθανό να διαγνωστούν με κατάθλιψη. Ακόμη και αν λάβουμε υπόψη τους παράγοντες του τρόπου ζωής που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τα ευρήματά τους, η μείωση του κινδύνου εμφάνισης κατάθλιψης είναι εμφανής.

6. Σας βοηθάει να έχετε υγιή μάτια

Η ρεσβερατρόλη σταματά την  εκτός ελέγχου ανάπτυξη των αιμοφόρων αγγείων των ματιών, σύμφωνα με την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Ουάσινγκτον στο Σαιντ Λούις. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση της διαβητικής αμφιβληστροειδοπάθειας και του εκφυλισμού της ωχράς κηλίδας που σχετίζεται με την ηλικία. Σημειώστε ότι αυτές οι μελέτες έγιναν σε ποντίκια, οπότε η δόση για τους ανθρώπους δεν είναι ακόμη σαφής.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *